Grillning




Ja de var det som
stod på schemat idag... men inte var det de vädret som jag hade väntat mej så istället blir det att laga mos och en laxfilé, den kräsne här hemma får falukorv istället :-)
Även om de inte blir grillning idag så lyxar vi till kvällen med att fixa ordning en kycklingröra med vindruvor i som vi lägger i nybakat bröd tillsammans med ett salladsblad.. Hur gott som helst är det!!!!
Kanske att jag bjuder på mitt egna recept på kycklingröran här på bloggen.. Vi får se ;)

Ja de var maten idag de och och är redan jätte hungrig men W är ute och springer så maten får vänta en lite stund till..

Tror Oliver har lite svårt att vara utan mej ibland.. Lite mammakär är vad han är och vill gärna att jag gör alla rutiner här hemma.. Då sker det utan gnäll men när pappa ska försöka lägga honom för middag bryter helvetet lös ;) Men så fort jag kommer innan för dörren och jag är in till honom och han vet att jag är hemma somnar han utan problem.. Barn är att lite underliga, men man älskar dem ändå!!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0