40 minuter

Olivers läggning tog hela 40 minuter idag.. Som sakt jag hoppas detta är en period som kommer gå över snabbt!! Känner jag honom rätt så brukar de vara i en 2-3 dagar och sen är han inne på sina vanliga rutiner igen..

Kommer bli en underbar helg tror ja.. De har lovat bra väder och älsklingen är ledig i hela 3 dagar.. Dock jobbar jag söndag men de får gå.. Blir sjukhuset (Oliver ska få spruta mot RS-virus) och en sväng på stan under fredagen och lördagen går till grillning och fotboll :-)

Nu ska jag nog bädda ner mej i sängen, min rygg känner för vila.. Hemska foglossning!!!!!!!


God Natt
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0