21 april

Phuu... Dagen började mysigt med att jag fick paket på sängen :-) Men sen gick de utför.. Skulle iväg och handla och det var sjukt mycket folk på ICA.. Som ullared ungefär, man fick knuffa sig fram! Stressad som jag blev kom jag på nästan hemma att jag glömt de viktigaste till tårtan, marängbotten och mjölkchoklad...
Wille tar Oliver som inte alls var på humör då han blev väck inne på Ica och efter de ville han inte somna om fast han var dödstrött.. Sätter mej i bilen och inhandlar de sista som jag glömde..

Wille drog till jobbet strax innan 12 så jag och Oliver får vara själva till kl 16...

Nu har jag en otroligt gnällig 1 åring som inte vill sova.. Hoppas på en bättre eftermiddag :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Å, vilken bra dag att fylla år på ;-) GRATTIS till dig med! Och tack för hälsningen!



KRAM

2011-04-22 @ 13:15:09
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0