Promenad

Idag var jag och Oliver ute i en bra stund. Mina kusiner från Hammarö kom och hälsade på så mina kusiner turades om att dra barnvagnen :) Tack för trevligt besök! Oliver tackar för sin saker också :) Olivers mormor, morfar och morbror kom förbi också. Nu är jag åter själv..

Sitter just nu i familjepentryt och har käkat lite mat.. Det är väldigt skönt att jag nu kan rulla med mej Oliver i vagnen där syrgasen är kopplad, men han skulle kunna ha utan också för han har ej någon syrgas på.. Blir fler och fler timmar som han är utan, hoppas snart att han är fri från den helt och hållet..

Han har nu fått sin första vaccinations spruta och sin andra spruta för RS viruset så han har varit lite öm i låren och haft lite feber..

På måndag när det är stor rond så då ska vi höra hur länge det är kvar tills vi får åka hem.. Nu när ekg övervakningen är borta kan det inte var allt för långt undan.. Syrgas är ju aldrig några problem att åka hem med men det bästa är ju om han blir av med den helt och hållet först..

Nej nu ska jag ge mej tillbaka till mitt rum, dax att väga lilla pojken och se hur står han blivit idag..

I går såg det ut så här...

Vikt 2895g

Längd 44cm
Huvudomfång 34,2cm

Ha det gott alla där ute i verkligheten ;)

<3

 


Kommentarer
Postat av: josephine

hej. hittade din blogg då jag sökte på bloggar om prematurer. jag har en liten tös född i V 26. hon vägde 1060g och var 35 cm lång. i dag är hon 16 månader och har snart kommit ifatt sina jämnåriga. jag blir både rörd och glad av att läas din blogg. hoppas att du tyckte det var ok att jag kikade in. mvh josephine mamma till en premmis. http://ahremark.blogspot.com/ kiska in på min om du vill.

2010-05-13 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0