Massa saker fixade

Ja då har Oliver varit på lite rundtur i Karlstad :) Med tanke på att vi inte hunnit köpa så mycket innan vi kom hem så får man ta lite nu istället. Jag som hade planerat att dela upp allt man skulle köpa för att det inte skulle bli så dyrt men så blev nu inte fallet.. 13 veckor på sjukhus blev det istället!!
Idag tog vi först en sväng till sjukhuset, ryste i mej när jag svängde in på parkeringen, där jag skulle hämta ut Rakit mediciner till Oliver.. Han får en hel del än så länge men snart är nog det också borta.. Passade även på att köpa lite andra nödvändiga saker när man ändå var på apoteket..

Därefter körde vi till Barnens Hus och där införskaffade vi oss ett skötunderlägg med stjärnor på :) och så fick det bli en sophink. Än så länge sov Oliver i sin bilbarnstol och var nöjd, men när vi kom till IKEA så vill han vara med och se sig omkring.. och inte ville han sitta i stolen längre utan vi fick gå och bära på honom och gissa om vi fick en massa folk som skulle titta på honom.. En gubbe var lite rolig, för han såg att han hade en sondsalang ner i näsan och Wille gick runt med syrgas tuben på ryggen, så han frågade om vi hade maten i väskan och om vi gav honom mat hela tiden :) Ja så det kan vara!!
Alla tycker han är så lite och jag tycker han är jätte stor nu!! Lill plutten<3
På Ikea blev det en massa saker som vanligt, lampa, matta till Oliver, förvaringboxar m.m När jag kom hem så hade jag glömt en massa saker, det får vi ta en annan gång..

När Wille åkte till jobbet passade jag på att göra Olivers rum klart, fast det blev inte klart. Har garderobsdörrarna kvar samt så ska en del saker skruvar upp på väggarna, men det får bli imorgon är väldigt trött nu. Oliver var vaken till 02.30 igår, hoppas han somnar lite tidigar ikväll.. Har bara ett annat bekymmer nu, Olivers sat.mätare piper hela tiden, vet inte vad det är för fel på den.. Hoppas den ger sig snart, har stått så nu i över 1 timma..

Imorgon blir det grillning om vädret tillåter..

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig han är pojken, kan du inte lägg in några nya bilder nu när ni kommit hem?

2010-05-22 @ 07:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0