Kommentarer

Vill bara säga att jag läser era kommentarer, tack för alla fina ord!! Vill även säga att jag bestämmer själv när jag vill lägga ut bilder. Känner att jag vill landa först och det första jag tänker på då är inte att jag måste lägga ut bilder på bloggen.. Det kommer när det kommer :)

Snart  ska jag oliver och Mimmi gå ut på långpromenad men först måste lill plutten äta.. Han har blivit så duktig, har ätit från nappflaska nu i två dagar utan att behöva ge honom något i sonden. Det enda han får genom sonden är medicinen, tror inte han tar den ur nappflaska, smakar nog inte så bra..

Blev en konstig natt, Oliver somnade vid 00.30, fick även då tyst på hans sat.mätare, sen vaknade han vid 4.00 och därefter sov han till 8.00 så det var ju ändå helt okej.. Han har även varit mycket utan syrgas nu under natten och förmiddagen. Åt även en hel måltid utan att jag behövde ge honm syrgas :)

Ja grillning blir det ikväll och så blir det upp till Värmskog en sväng för att titta till hästarna. Mamma är på utställning med hundarna, så ikväll kommer en av valparna hit, Bamse. Ska passa den till imorgon.. Ska även försöka skruva upp lite saker på väggarna i Olivers rum..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0