Hemma i Karlstad

Nu äntligen har vi kommit till Karlstad! Oliver åkte helikopter kl 9 imorse och kom fram till Karlstad sjukhus runt kl 10.00 - 11.30 och hela resan hade gått JÄTTE bra!! Oliver hade varit duktig hela vägen. Han fick en nalle av ambulanspersonalen :)

Vi åkte i en Jumbolans från Uppsala vid 13.30 och kom fram till Karlstad 17.50, många timmar efter våran Oliver. Ringde till avdelningen två gånger för att höra så allt var bra med honom.. Han har varit duktig hela dagen, men tyvärr hamnade han i stängdkuvös igen för de trodde inte han klarade av en öppenkuvös.. Men jag berättade för dem att han hade legat i en sådan i 5 dagar så de byter nog snart till en öppen..

Det var lite annan utrustning i Karlstad, lite mindre och lättare saker och Oliver verkade stortrivas :-D Det var en mycket mindre avdelning än i Uppsala och inte lika mycket folk. Det var lite mer hemtrevligt och väldigt lugnt.. Blir nog jätte bra det här..

Jag och Anders är inbokade på patienthotellet, men idag åkte vi hem för att packa om väskorna. Imorgon bär det av till Oliver och sen sover vi där. Vi har ju iaf nära hem :)

Nu ska jag sova i min EGNA säng..Ska bli underbart!!
Ska uppdatera med lite bilder i helgen..

<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie Skoglund

välkommen hem! =)

2010-03-13 @ 10:43:14
Postat av: Harneman

Precis :) Välkommen hem :)

2010-03-13 @ 18:13:40
Postat av: Madelaine

Välkomna hem! Härligt att de går så bra för er, verkar va en stark grabb ni fått. Gött å va nära hem nu också. Karlstad är jättebra, var där med mina tvillingar för 19 år sen och min sista för 3 år sen. Tvillingarna blev opererade för ductus i gbg då.Sen blev det full fart på andningen. Lycka till framöver. Kul att läsa i bloggen er.

2010-03-13 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0