Alice i Underlandet 3D

Har varit förkyld och har inte fått träffa min underbara prins, men Anders har varit där och gosat med honom. Han har varit pigg och är nu uppe i 15 ml varannan timma :) även tarmarna sköter sig bra på honom. Får se om jag känner mej bättre imorgon och iaf får träffa honom en stund.

Jag och Anders var och kollade på Alice i Underlandet idag på 3D, det var riktigt häftigt att se i 3D, tog ett tag innan ögon hängde med ordentligt. Efter att man sett i 3D vill man nog inte se en vanlig film, man blev mer med i filmen. Filmen överlag var riktigt bra och väldigt rolig mellan varven, Johnny Depp gjorde ju sitt iaf :-)

Har även varit och klippt topparna också..
Här bjuder jag och Anders på en bild med 3D glasögon!!



<3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Fin du blev i håret Mia :) Hoppas ni ar det bra där borta och att ni och lillkillen får komma hem snart. Han ser Stark ut :)

xx

2010-03-05 @ 02:28:06
URL: http://foxfire.blogg.se/
Postat av: Nathalie Skoglund

hihi snygga ni är =) Kanonfin i håret blev du,vad härligt!

2010-03-05 @ 07:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0