5 veckor

Idag är lilla Oliver 5 veckor gammal.. Tiden går rätt så fort ändå, tyckte det inte var länge sedan jag låg där i operations salen och väntade på att min son skulle komma till världen :)
Han här ökat på i vikt idag med :) vågen visade 1232g. Ska även höja upp maten till 20 - 21 ml då han vid varje mål är helt tom i magen.. Så nu kommer han växa så det knakar!!

Övrigt idag har han skött sig jätte bra, hade varit lite orolig under natten och inte velat sova, hade somnat vid 4 tiden. När jag kom vid 9 och la ut honom så sov han som en stock. Var lite svårt att mata honom då, blev jobbigt för honom. Sen runt lunch så blev han pigg igen och har varit ute mest hela tiden och mått hur bra som helst..

Man blir så otroligt seg i kroppen av att sitta still på en stol hela dagarna.. Måste snart börja träna, annars kommer jag se ut som en säck potatis!! Får ta med springskorna och ta några varv runt sjukhuset ;)

Nu ska jag iväg och mata Oliver!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0