Studenten

Idag firade vi studenten för en granne :) Var först nere i Grums och var med när han lämnade skolan, efter det tog jag, Oliver och Mimmi en sväng upp till mamma i Värmskog. Där fick det bli ett storrens i stallet. Vad som skulle sparas och vad som skulle slängas eller säljas. Då insåg jag vad grejer jag har ! och allt ska hem till mej nu när mamma och pappa ska flytta. Så någon dag nästa vecka får det bli IKEA och köpa förvaringslåder, behöves en del kan ja lova. När jag hade som mest 10 hästar i Värmskog så går det åt en del saker :)
Ja det var tider det, men ibland kan jag sakna det, man hade och göra hela dagarna och man lärde sig något nytt varje dag och det roligaste av allt var att se utveckligen på hästarna jag hade.. Men nu har man andra saker att tänka på <3

När jag var klar i Värmskog blev det en sväng till studenten på lite tårta och Oliver tyckte det var väldigt spännande med alla nya människor, efter en 20 min spanande somnade han som en stock i barnvagnen mitt i allt väsen.. Ja bebisar kan sova överallt :)

Imorgon ska vi försöka ta oss till tippen, vill få bort det nu för snart kommer allt annat som är mitt från Värmskog..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0