Rutinerna borta

Jag vet inte vad som hänt med min lilla plutt, han har varit jätte duktig på att sova hela nätterna men nu de senaste dagarna har han vaknat flera gånger och vill ha mat på natten. Tror han är inne i en växperiod för han äter verkligen hela tiden :)
Inatt sov han till 8 men det tog nästan 4 timmar att få honom att somna igår, pust!! Inget var bra, så fort jag skulle lägga honom i sängen så skrek han, prövade tillomed att ta in barnvagnen men den var inte till så mycket hjälp.. Han ville ligga i famnen men man var tvungen att rör sig hela tiden..
Skulle verkligen vilja att han tyckte om nappen, han vill tutta på något hela tiden och ingenting duger förutom nappflaskan, så till slut bestämde jag mej för att han skulle få mat tills han var nöjd.. Ja ibland kan man bli förundrad över hur mycket de små kan få i sig.. Stoppa nog i honom 300ml på 3h :o men tillslut somnade han, helt fullproppad!!

Nu ska jag bänka mej framför tvn...Gissa vad det är där?!

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Viktor är precis likadan nu. Han har sovit hela nätter sedan han var 1 månad men nu i 4 nätter har han vaknat och velat ha mat. Konstigt! Tack för senast förresten och Viktor säger tack för tåget! :)

2010-06-20 @ 10:15:50
URL: http://blogg.emmsaklemmsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0