Midsommar

Hade igår en jätte trevlig midsommar med mina föräldrar uppe i sommarstugan... Var även en sväng till Borgvik och tog en fika där. På kvällen blev det grillning, mkt god mat :-)

Oliver har nu fått in en ny rytm tror jag.. Han vaknar exakt kl 04.03 varje morgon, då får han lite mat sen vaknar han kl 07.58.. Exakt samma tider tre dagar på raken nu.. Han är som en klocka. Idag ökade jag på sista målet så jag hoppas han står sig lite längre än till 4.. Känns bättre om han vaknar runt 6 tiden..

Imorgon ska jag till stallet i morgonfodra, är inte så många hästar kvar på ridskolan nu, de flesta är på bete.. Danilo börjar även komma igång riktigt bra, han är verkligen jätte fin.. Ska be mamma följa med någon dag så vi kan ta lite nya kort på honom, hade även tänkt lägga in lite hoppning för honom..

Har börjat sortera bland alla mina gamla hästbilder, här kommer en bild på min vita lilla sagoponny, Gangster (ja han heter så och han är en riktigt liten gangster)


Nej nu blir det till att försöka sova lite, har storstädat hela huset idag när Wille varit på jobbet.. Imorgon är det kalas för älsklingen <3


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Vilken sötnos ni har :D

Har själv två barn, flickor, varav en oxå är född extremt för tidigt, vecka 25 och 615 gr.. läste din underbara blogg och det är många tankar som kommer tillbaka..



Peter, min sambo, skrev en blogg när vi var inlagda och det är den jag relaterat till här ovan..dock är den inte uppdaterad sen 2008...men gå gärna och läs den! Emilia fyller fyra nu i september och mår alldeles utmärkt! Pigg, glad och mycket social.. Utvecklingsmässigt är hon ok, godkänd från Neo ;D tidigt på något och sent på något precis som alla andra barn...Vet inte om hon har koncentrationssvårigheter, prematur får ju ofta det, det avgöras när hon blir lite större... Hon är dock duktigt och det har hänt mycket det sista halvåret med hennes mognad och förhållningssätt..



Ha en riktigt skön sommar, krama sötnosen!!



Tina

2010-06-27 @ 10:23:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5766
Postat av: Jonna Svensson

Gangster minns till och med jag! Glömmer aldrig när du berättade att han hade dragit iväg med dig på en äng ;D Allt bra annars?

2010-06-30 @ 11:10:40
URL: http://www.jourhavandepsykfall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0