Långpromenad

När min älskling åkte till jobbet passade jag, Mimmi och Oliver på att ge oss ut på en långpromenad.. Det var riktigt skönt, vi gick ner till vattnet så Mimmi kunde svalka fötterna lite. Inte för att det var speciellt varmt ute, det blåste en hel del.. 

Lite bilder från våran promenad




Mimmi spanar efter fiskmåsen!!


Jag :)


Oliver var inte så glad när vi gick upp för den branta, ojämna barkvägen <3


När vi väl hade gått uppför hela backen ser jag att de har byggt ett hinder för att inte bilar ska kunna köra ner. Det roliga var att jag knappt kom imellan med barnvagnen, men efter lite knixande kom vi förbi, för inte hade jag någon lust med att vända tillbaka och gå ner igen..

Mimmi tog en inspektion av bygget :)



Hade även besök utav min farmor och farfar idag, de kom för att fira min födelsedag :) (som var för länge sedan, men var ju på sjukhuset då) Var även skönt att se att farfar var pigg efter operationen..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0