4 juni

Natten blev inte som jag ville men som jag hade väntat mej när Oliver somnade så tidigt.. Han vaknade kl 03.06 och han somnade kl 06.15 igen. Då hade jag nog gått igenom de flesta metoder man kan använda sig av. Jag prövade sätta honom i hans babysitter med musik och han somnade direkt.. Trodde ja, han vaknade igen efter 20 min.. vid 6 tiden orkade jag inge mer så han fick lite mer mat och sen fick han sova brevid mej, sov då ca 3 timmar.. De är alltid något!

Olivers babysitter, är jätte nöjd med den :)

Har passat på att sola lite idag när Oliver låg och sov så nu ser man inte lika blek ut iaf, men det är mycket kvar till en fin bränna :)

Nu blir det grillning!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0