Varmt

Idag har det varit jobbigt för lilla Oliver.. Beror nog mycket på värmen, han har haft svårt att koppla av. Har sovit max 20-30 min åt gången.. Nu var han väldigt trött så jag hoppas han kommer till ro och kan sova hela natten.. Han ligger naken och bara med tunn filt

Mimmi är en riktig rymmare.. Hon smet nu på kvällen, stack bort till dagiset och där hittade hon såklart igelkotten. När jag väl fick tag på henne så hade hon försökt att bita den där igelkotten och det slutade med att hon blev blodig, men nu hoppas jag att hon lärde sig en läxa. Hon gick iaf inte på den något mer, stod bara och skällde på den.. Som tur va var det inget allvarligt, men ställde henne i badet för att få bort eventulla parasiter.. Nu skäms hon kan ja lova!!

Imorgon ska vi upp till min mor och far, även mina kusiner kommer dit. Kommer nog bli en trevlig kväll. Nu blir det till att vika lite tvätt och bädda sängen.. Sen natten!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0