Onsdag 14/7

Nu händer det grejer när jag inte skriver på bloggen..
I helgen hade vi jätte trevligt besök från kusten, Linn och Emil. De väntar också ett litet tillskott i november.. Mysigt och grattis! De fick klämma och känna lite på Oliver... :-)



Under dagen hade jag, Wille, Oliver och Mimmi varit nere vid stranden och badat. Mimmi tyckte det var helt underbart. Oliver badade inte såklart, han låg bara och sov i vagnen :)


På söndagen var vi hemma hos mina föräldrar för min far fyllde år, där hade vi en mysig stund med god mat och en väldigt värme..

Förra veckan var en från BVC här och hälsade på för nu ska Oliver gå dit för mätning och vägning, så nu blir han som alla andra barn :)  Hon var här på torsdag och då vägde han 4750g, det är absolut inget fel på¨hans viktuppgång :)

I måndags var vi inne på hörselundersökning, det är en rutinkontroll på prematurfödda barn och han hörde perfekt, men det är en kontroll kvar om ett år ungefär.. Nu är det bara operationen kvar, usch den kommer bli jobbig..

Under dagarna här har Oliver blivit mycket starkare så nu lyfter han upp huvudet en bra bit från marken :)


Igår var jag ute hos Ulrica Jacobs och skrev papper på min nya stjärna :) Ett hingstföl, All I Got is U e. Algot ue. Robin Z Ska bli så spännande att ha en häst från första början, så nu har man två bebisar :)

Här kommer en bild till på Oliver, så här ligger han och sover på mig när jag sitter vid datorn <3


Bilder på min nya häst kommer snart :) Hade visning på Danilo igår och det gick riktigt bra, tjejen red honom jätte fint, nu är det bara upp till dom och fundera på om de vill ha honom eller inte, de hade kollat på en del hästar så man vet aldrig..

<3



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig han är!! :)

2010-07-14 @ 09:57:13
URL: http://blogg.emmsaklemmsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0