IKEA

Ja då har man varit på IKEA idag och handlat lite. Jag åkte dit för att jag var tvungen att ha påslakarn till Olivers säng. Jag var dum som tidigt köpte på mej ett spjälsängstäcke och kudde på ikea och inte kollade jag några mått då, men det visade sig att Ikeas täcken har måtten 110*125 och det har såklart deras sängkläder också. Jag hade fastnat för ett fint påslakarn på internet men de har ju måtten 100*130 och inte har jag någon lust att köpa ett täcke till..
När jag kollat runt lite är nästan alla påslakarn de säljer måtten 100*130. Men det positiva med det hela är att de jag tittat på har kostat allt från 300-500 kr och på Ikea kostar de inte mer än 100-200 kr :-) Så allt blev bra i slutändan, spar ju lite pengar på det..
Var inne på att sy själv också men när ska man ha tid till de?! Sen kostar barntyger en hel del också..
Blev som sakt en del andra saker på Ikea också, bla. små handukar, smidig liten vattenskål till Mimmi som är bra att ha med sig när vi åker i bilen, fotoramar och dra-på-lakarn..

Oliver fick även en leksak som var mycket populär


Funderar även på om jag ska starta en hemsida igen istället för bloggen.. Har en på prov ett tag så vi får se hur det blir.. Mycket roligare att jobba med en hemsida än bara med bloggen..

Nu är klockan JÄTTE mkt så dax att sova, Oliver har redan sovit i nästan 3 timmar. Måste bara berätta att jag hade en väldig lyx imorse, Oliver vaknade inte förrän 9.45 :-)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0