26/7

I fredags var jag och tävlade med Danilo och han skötte sig perfekt :-) Han fick ett riv (4 fel) i varje klass. Han hoppade verkligen super i första klassen men i andra var han lite trött..



I första klassen fick han sin första rosett då alla unghästar blev lika placerade (var ingen som hade noll fel)


I lördags jobbade både jag och Wille så då fick Olivers Mormor vara barnvakt, men han skötte sig så bra, tror inte de blev avskräckta iaf ;)

I söndags visade jag Danilo för en familj, tjejen och Danilo passade riktigt bra ihop, nu är de hemme och funderar, får se vad det blir för besked..

Det är mycket jobb nu, när jag jobbar är Wille ledig och när han jobbar så är jag hemma, så man sover nästan bara tillsammans nu känns det som, men det vara ju inte för alltid :-)

Jobbet väntar i eftermiddag sen är jag ledig ända till på söndag :) Då ska jag passa på att åka ut och pussa på min fölis, sen måste jag ta en ordentlig omgång med tvätten, phu den har fått vara ett tag nu.. Det som tar slut först som gör det kännbart är Olivers alla spyhandukar.. Det går åt några :D

Här kommer en liten bild på Mimmi och hennes bästa kompis Wixie (mammas shetlandsponny som vi hade ett tag)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0