Vilka är vi?

Vi i familjen är

Maria som är född 21 april 1988
Anders som är född 27 juni 1984
och vårat kärleksbarn Oliver som är född 14 februari 2010
sen har vi våran älskade lilla hund Mimmi (läs mer om henne under Mimmi)

Vi bor i ett stort fint hus i Grums som vi köpte våren 2009, innan det hade vi lånat det sedan december 2008. Vi har stora renoverings planer på detta hus men vi tar en sak i taget, först ska vi fixa Olivers sovrum och därefter blir det mitt och Anders sovrum som ska få ett lyft.

På fritiden är jag i stallet hos min ponny Danilo, han ska säljas när rätt ryttare dyker upp. Stallet har alltid varit mitt stora intresse och jag kommer aldrig kunna vara utan hästar. När Danilo är såld kommer jag köpa mej en egen storhäst som ska bli min nya tävlingshäst.

Anders spelar innebandy och fotboll på fritiden. Han har även mycket svårt att släppa sitt tv-spel, Fifa10.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Låter läskigt med respirator, men skönt för Oliver att få vila lite. Tycker det är strongt av dig att lägga upp en blogg. Är nog många som tänker på er nu och vill följa Olivers resa. Svårt att föreställa sig hur han kan vara så liten. Fortsätt skriva, jag kommer följa er blogg slaviskt. Tänker på er! Massor av kramar från Katrin

2010-02-24 @ 23:18:20
Postat av: Ulrica

Tänker på er varje minut...kramar!

(Länkat din sida från min hemsida)/mamma

2010-02-25 @ 11:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0