Länge sedan

Det var länge sedan jag skrev sist.. Men jag kan berätta att det har hänt jätte mycket på kort tid :) Grimmträningen gick jätte bra och på torsdag den 22 var han helt utan CPAP, var en underbar känsla att veta att han förhoppningsvis ej behöver den mer.
På fredagen den 23 fick vi flytta in på ett familjerum...jipppi!!! Det är en andledning till att jag inte har kommit åt datorn och skrivit några rader, sen är jag väldigt trött också.. Wille jobbar om dagarna och då är jag helt själv med honom på rummet så det tar på en :) Men det är iallafall helt underbart att få vara med sin son hela dygnet, han ligger och myser med oss i sängen eller i famnen hela tiden..
Jag rullar in honom på Vaggan(lättvårdssalen) några timmar under natten då de tar lite värden på honom och så vi får sova några timmar..

Han väger nu 2290g och äter nu var tredje timme ca 55ml per gång.. Han ligger även och tuttar flera gånger om dagen, men får fortfarnade inte i sig så mycket, men det kommer, han är inte så gammal än..

Nu har även min barnvagn kommit så den ska jag hämta någon dag, då blir det en promenad runt sjukhuset.. Vi ska först få en utbildning i syrgas hantering, sen kommer vi kunna röra oss lite mer fritt :)

Nu måste jag kila in på rummet igen

<3

Kommentarer
Postat av: Emma Carlsson

åh va roligt för er!! Man blir så glad när man hör att allt går så bra och att han ökar så i vikt!:) Nu är ni snart hemma ska du se! Den 20 maj ska vi in till sjukhuset igen på ultraljud, så är ni fortfarande kvar då och har tid och ork vill vi gärna träffa er!:) Måste vara stor skillnad nu på oliver sen sist vi sågs, ett kilo extra vikt gör så himla mkt:) Puss&Kram

2010-04-27 @ 10:08:36
Postat av: Peter af Sockerollon

Hej!

Vad underbart att läsa det du skriver!

Det värmer om hjärtat att höra hur bra allt går!

Sköt om er med hälsningar ifrån Slottsbron!

2010-04-27 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0