En annan sida av Oliver

Igår visade Oliver en sida som vi inte tidigare varit med om.. Här på sjukhuset är det mat vid bestämda tidpunkter så man har varit så inrutad på det hela tiden, men igår började Oliver 1 timma innan mat att vara hungrig, la honom till bröstet en stund så han blev nöjd, när han sedan somnat skulle jag lägga honom i sängen och han var  helt vansinnig, skrek hela tiden ingen ting var bra, samtidigt blir han frustreerad när han inte kan suga ordentligt.. Oliver har visat tydligt att han blivit större och mår bra!! Efter mat så var han lugn och sov nästan hela natten ( 4h)

Jag är verkligen glad över att vi hann komma in på familjerum innan helgen för det är jätte fullt inne på Oliver gamla avdelning!!
Snart ska A iväg och tråäna fotboll så då blir jag och Oliver själva, hoppas han är lugnare idag än igår kväll.. Nu ger jag honom mat när han vill, syn om honom annars, detr är ju så man skulle göra om man var hemma, inte mate efter bestämda mattider..

<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är så kul att läsa om att det går framåt hela tiden för Oliver nu! Måste vara jätteskönt att bo på eget rum nu. Du får snart bjuda på en bild på lillen i sin fina syrgasgrimma=)

2010-04-28 @ 17:46:37
Postat av: Anonym

duktig han är killen :) klart han ska få mat när han är hungrig :) gärna en bild på hur stor han blivit i bloggen också :)

2010-04-28 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0