En liten bloggpaus

Har haft en lite paus från bloggande och dator ett tag.. Har varit riktigt skönt :-) Har haft annat för mej och då väljs datorn bort.. Min semester tog slut i måndags så nu jobbar jag för fullt igen..
 
Killarna röjer runt här hemma samtidigt som de kikar på filmen Bilar.. Sen Oliver fick vanlig säng blir det betydligt tidigare mornar än vad det varit tidigare.. men jag gillar det, får ut mer av dagen :-)
 
Snart ska vi äta lite frukost sen lämnar jag mina tre hjärtan för en dag på fölvisning på Lillerud.. Lovar att bjuda på lite bilder från de senaste dagarna :-)
Älskar er <3
 

Kommentarer
Postat av: Lizette

Lite blogg-paus tror jag vi alla behöver ibland! :)
Är så grymt besviken på nya blogg.se bara! Jag kan varken ladda upp bilder via datorn eller appen! Nån enstaka ibland via datorn om jag har riktigt tur! Suck!
Hur går det med fina Agge o hans inridning?! :)
Jag ska på intervju för jobbet som Biträdande Butiksledare på MyOne i Strömstad! :) Tror visserligen inte jag får jobbet, men jag trodde inte heller jag skulle bli kallad till intervju så... Håller min tumme blå bara iaf... :) Kram

Svar: De är verkligen tråkigt när det krånglar så mycket :(Agge är tillbaka på betet just nu så det blir mer ridning när han kommer hem igen.. Vi chekar av alla (6st) 2 åringar som vi ska rida in i höst och ser vilka som behöver mest tid och Agge var ju så snäll så han fick åka på bete en stund till..
Vad har du för dej på torsdag?? Kanske vill komma hit på en lekdejt? Bodil kommer hit och ev Emelie och Petra också :-)
Kram
Maria Tellebo

2012-08-20 @ 22:57:55
URL: http://backgammon.blogg.se
Postat av: Lizette

Åh men va skönt med en cool kille då! Underlättar ju massor med en snäll o okomplicerad unghäst! :)
Åh, det hade verkligen varit jätte-jättekul! Men på torsdag är det intervjun! :/ Hojta jättegärna till nästa gång det blir play-date! :D kram

2012-08-22 @ 09:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0