Graviditetsvecka 38 (37+0)

Idag är bebis fullgången och det kommer inte stå prematur i pappren :-) Det är verkligen en milstolpe i denna graviditet... Underbart, nu är sparven välkommen!!

Som sakt skrev lite igår hur det ligger till.. Börjar dock bli lite orolig över min viktuppgång :/ Ska ha lite koll på det nu fram till måndag så får vi se vart de slutar.. Jag tycker INTE det är normalt att gå upp 0,8 kg över en dag (väger mej på morgon innan frukost) och svullnaden i fötter, ben och händer försvinner inte över natten.. Det tycker jag också är lite konstigt.. Som sakt får se vad proverna säger på måndag!



Idag ska jag packa ner allt i BB-väskan förutom kamera och mobil som vi använder.. Men nu får det stå redo i sovrummet :-)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Mysiga magen!

Jag måste verkligen packa väskan jag med! Förstår inte att jag skjuter det framför mig hela tiden =)

2011-09-19 @ 16:10:41
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0