Shoppat

Kikade in på HM och såg där att de hade rea på en massa varor.. Blev en massa kläder till Oliver, såklart ;) Allt fanns inte i hans storlek så jag passade på att köpa lite större kläder som han antagligen kan ha i slutet av sommaren...Här är några av de saker jag beställde hem :-)
Byxa - LjusbeigeT-shirt - OrangeSkjorta - Vit

Själv hittade jag ett par mamma jeans.. De är verkligen ett måste nu då jag inte har några byxor att sätta på mej :) Hoppas bara att de passar.. Tog st 36, har ju 34 i vanliga fall och ja har ju lagt på mej en del över höfter så de borde bli perfekt...


Idag är jag för övrigt väldigt trött och sliten.. känns som jag bara vill sova!!! Vet inte om det beror på att jag jobbade igår.. Vi hade riktigt mycket att göra och mina fogar var inte helt med mej de sista timmarna.. Och natten blev som jag hade misstänkt, plågsam :-(

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0