Bad day

Usch har varit en jobbig dag... Sover som sakt dåligt om nätterna och är inte ett dugg utvilad på morgonen.. Har nästan legat hela dagen..
Samtidigt har vi en gnällig liten kille här hemma.. Inget har varit bra för honom idag! Igår hade han hög feber (39,6) hela dagen men den var borta idag.. Han har haft svårt att sova.. Nattningen tog drygt 3 timmar.. Nu sover han äntligen!! Hoppas han gör det hela natten..

Har även samlat på mej en massa vätska.. Kan inte ha ringar eller armbandsur på mej och strumperna får åka av då de sitter åt för mycket och jag får kraftiga märken av dem.. Från igår har jag ökat 1 kg, antagligen bara i vätska!! Usch man känner sej som en svullen boll..

Nu ska jag ta natten och hoppas jag får sova ordentligt..
Blev mycket gnäll detta inlägg men jag var tvungen att få skriva av mej!!


Socka har iaf haft en bra dag :-)

God Natt

Kommentarer
Postat av: Lizette

Gravida får gnälla så mkt man vill! :P ....Med gott samvete!!! Ofta jag säger till Mikael att de slipper allt jobbigt... Gravid i 9 mån, förlossning, dessutom detta jävla mas med bröstmjölk.. Hehe! Det e inte bara-bara! ;) Gnäll på ffs! ;D



Hej-å-Hå! Kämpa på! Snart är er väntan över! <3

2011-08-28 @ 00:29:40
URL: http://backgammon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackare!! Jag tro du är lika söt som en boll, men jag kan förstå att det är jobbigt. Snart så kommer det en liten parvel och då kommer du glömma allt.

puss och kram

2011-08-29 @ 17:21:46
Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Nä det finns väl inget som direkt hjälper! Men babyolja funkade ändå rätt bra:) Ett tag.

2011-08-29 @ 21:19:22
URL: http://louiserautio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0