Läkartid

Fick tid hos läkare imorgon och hoppas kunna få lite tips och råd om vad jag ska göra...

Vaknade halv 4 imorse och fick panik då jag hade en sån himlans värk i magen som kom och gick.. Kändes nästan exakt som när Olivers värkarebete drog igång på natten innan vi åkte in.. Jag ställde in mej på det värsta och gick och satte mej vi datorn en stund för att se om det fortsatte.. Å de gjorde de, så jag var jätte nära på att väcka Wille och ringa in till förlossningen.. Men de bhövde jag inte göra för det visa sig att det var min mage som spökade och efter några besök på toan var de nästan borta.. Snacka om att man blivit nojig!!!

Vi har haft en underbar påskhelg med en massa god mat och trevligt sällskap.. W har jobbat dagen alla dagar så jag har passat på att vara hos min mor och far för att få så mkt hjälp som möjligt med Oliver då jag inte orkar bära på honom allt för mkt.. Sen älskar Oliver att vara hos mormor och alla hundarna!! Bilder kommer, ska bara låna dem av mamma :-)
Snart får jag min kamera.. Har köpt en från Västervik som min moster ska hämta om någon dag.. Så om ca 2 veckor har jag också en systemkamera...ÄNTLIGEN!!!! 


Det blev en Nikon D80 :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0