Huvudvärk :(

Den vill aldrig släppa... Går och lägger mej med huvudvärk och vaknar av den... Vill ju inte ta för mkt tabletter i onödan pga av "sparven"..

Oliver har sovit en väldigt konstigt inatt.. Har varit vaken i två omgångar och yrat runt i sängen.. Som tur e så somnar han om när man lägger ner honom igen..


Oliver hemma hos mormor för ett tag sedan.. Han har lite roliga minner för sig :-)

Idag blir det nog en minipromenad.. vill ut och gå lite känner jag och efter de får vi fixa oss iordning då vi ska på kalas till Olivers faster M.. Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mej, har inte så mkt fina kläder som passar :(

Kram

Kommentarer
Postat av: Karl Rombo

Hej!



Superfin blogg. Gud vad jag känner igen mig.

Vad härligt att han växt till sig så.

Här är min blogg om du vill kolla lite:

www.prematurpappan.blogspot.com

Lycka till med allt.

K.

2011-05-10 @ 23:55:47
URL: http://www.prematurpappan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0