Gravid v 14+2 (v 15)

Tänkte skriva lite vecka för vecka angående graviditeten :-) Som sakt så är jag nu i v. 14+2 (eller v 15 beroende på hur man räknar) Läs mer om hur man räknar gravidveckor osv från denna länk
http://www.vardguiden.se/Tema/Gravid/Graviditetskalender/Rakna-ut-graviditetsveckor/
De första månaderna har varit hemska.. Har mått illa hela tiden och spytt och varit sjukligt trött.. Men som det verkar nu går jag mot bättre tider :-)

När jag var gravid med Oliver så såg man inte någon mage alls i denna veckan men de gör man nu.. Och jag har redan känt av små puffar i magen.. Dock inte så ofta men ibland.. Oliver kände jag första gången i v 16.. Denna gången vet jag ju hur de känns därav att jag märkte de tidigare denna gången..
Och man blir så glad varje gång, för de är verkligen underbart att känna att det faktiskt är ett liv i magen :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa Juberg

GRATTIS !!! Visste inget, syrran talar ju inte om nått för mig så jag brukar få läsa mig till vad som händer er.Stort Grattis till er, du får ta det lugnt nu så att du mår bra hela vägen.Så stor han blivit Oliver, han är så underbart söt. Ha det nu så jättebra, stor kram från oss i Vimmerby

2011-04-11 @ 12:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0