Fotbolls VM

Ja det började idag så nu kommer väl min kära sambo sitta bänkad framför tv så fort han får chans :) Tur att ja också tycker det är helt okej att titta på fotboll :)

Idag fick vi allt skräp kört till tippen, känns bra nu behöver "bara" hela källaren en storstädning, ser hemskt ut där nere, men det får bli till veckan. I helgen är det fullt upp.
Imorgon ska vi på dop och därefter blir det flytt av ponnyn, fick reda på idag att Danilos sällskap ska åka imorgon så det får bli till att köra ner honom till ridskolan på eftermiddagen. Efter att det är gjort ska jag försöka hinna mej iväg till grillpartyt som privatryttarna i stallet har ordnat..

Oliver har idag blivit fri från alla sina mediciner idag :-) Pratade med läkaren idag och vi tog även bort järnet över helgen för att se om det är det han blir dålig i magen utav.. Är det inte bättre till på tisdag när vi ska in till sjukhuset får vi helt enkelt ta lite prover på honom. Jag hoppas det bara är järnet som gör att han blir så lös i magen.

Nu när Oliver börjar bli mer vaken på dagen så kommer han i säng mycket tidigare, han har redan slocknat i sängen och klockan är bara 20.50. Hoppas han fortsätter så :) tidigare somnade han runt 23 tiden.

Han vill alltid ha snuttefilten i ansiktet <3


Förutom vädret idag har det varit en bra dag, har ätit god mat (fläskfilé och potatisgratäng) och så lyxade jag till det med lite efterrätt :) Det är så roligt att laga mat och ännu bättre hade det varit om man slapp diska.. Vill ha ett nytt kök med diskmaskin!!!

Här är två utav min älsklingar <3


Nu ska jag gå in till grabbarna och kolla lite fotboll :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0