3 juni

Det har hänt mycket denna veckan.. I helgen fick min farfar åka in till sjukhuset och imorgon ska han opereras, tänker på dej!! Allt kommer gå bra det känner jag på mej..
I tisdags var vi in till sjukhuset med Oliver för ett läkarbesök. Han vägde då 3455g så han har verkligen varit duktig på att äta, det enda nu är att han har fått börja ha lite mer syrgas igen och varit väldigt svänging i syresättningen så vi bestämde att vi skulle börja ge honom järn. Skulle det inte bli bättre till nästa vecka kan det hända att han behöver lite blod..
Sen har jag nog fått en väldigt duktig bebis när det gäller att sova :) Han sover hela nätter, ända upp till 9-10 timmar i sträck.. Idag lyckades jag få honom att somna vid 21.30 så jag hoppas att han sover duktigt även inatt..

Under veckan har jag försökt mej på att sola men hinner inte ligga i solen mer än 20 minuter, det är alltid något man måste fixa..

Snart ska jag börja rida min lilla ponny också, är verkligen jätte rid sugen. Jag red honom två gånger i april men sen har det inte blivit något mer.. Just nu såtår han uppe i Värmskog på sommarbete, men sen ska han få komma ner till Grums och få arbeta lite.

Äntligen har vi fått upp en löplina till Mimmi på baksidan så nu kan hon vara ute hela dagarna utan att hon rymmer :) Hon är ju en riktig soldyrkare, hade hon haft pigment som oss skulle hon vara svart vid det här laget :)

Nu blir det nog till att hoppa i sängen, ny dag imorgon som väntar!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0