Över 1500g

Igår vägde Oliver 1510g :-) Han växer på bra. Hade läkarsamtal igår och läkerna är väldigt nöjda med hur han utvecklas just nu.. Han växer bra och börjar komma ikapp sin kurva, sen har han även gått ner på syrgas och det är bra så i början av nästa vecka kommer de antagligen pröva att sänka trycket och se hur han klarar det.. Det är ett steg närmare att han blir av med CPAPen.
Dagen i går var en bra dag, hela förmiddagen låg han på 26% i syrgas och maten fungerade bra, sen vid 14 tiden fick han en ordentlig Apneé och efter det behövde han lite mer syrgas.. Han har även börjat skrika när han är riktigt hungrig..

Idag har jag varit hemma med Anders hela förmiddagen.. Vi har gått påskpromenad och jag vann 10 ägg :-) (va ja nu ska ha dem till) sen fick vi påskmiddag av Anders föräldrar.. När Anders skulle till jobbet äkte jag in till Oliver..
Även denna dagen har varit en bra dag, han fick en Apneé vid 18 målet men återhämta sig fort..

<3

Kommentarer
Postat av: Emma Carlsson

åhh vad han växer killen:) skönt att höra att allt går så bra!

missade er på äggpromenaden:( jag fick bara 8 ägg, med lite hjälp!:) haha tyckte faktiskt att det var ganska svåra frågor, så jag är nöjd jag med:)

den 9 april (nästa fredag)ska vi till sjukhuset kl 10 00 kanske kan planera in en fika efteråt om det funkar/passar :) hör av oss på tele senare! kramar

2010-04-02 @ 20:10:09
Postat av: Emmelie

Hej på er :)

Vad roligt att höra att det går bra för Oliver :D Måste bara säga att jag tycker att ni är skitduktiga och starka som klarar av detta, massa kramar // Emmelie

2010-04-03 @ 05:12:15
URL: http://foxfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0