Septemberutmaning

Då många kört igång med utmaningar nu i september så ska jag också göra det..
Måste bli av med mitt sockerbehov känner jag innan det går för långt.. Gillar inte att vara "beroende" av något som inte är bra för kroppen..
 
Så min utmaning går ut på att stoppa sockersuget och komma igång bättre med träningen igen.. Få in de lite mer i vardagen och bli starkare i kroppen..
 
Alltså
 
* Inget godis på hela månaden
* Fika endast 1 gång i veckan (högst, helst ingen alls)
* Löpning 2-3 gånger i veckan
* Hemmaövningar minst 1 gång i veckan, målet är vid varje löpass
 
Ja detta ska ju inte bli helt omöjligt :D
 

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till två

Bra utmaning!! Heja på!! :)

2012-09-18 @ 15:36:19
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0