Träning

De har blivit riktigt dåligt med träning den senaste veckan, men man ska inte träna med förskylning i kroppen.. De är viktigt att lyssna på kroppen!
Planen var att springa Woodjoggen här i Grums imorgon men jag får hoppa den helt enkelt.. Siktet är nu inställt på Stadsloppet i Karlstad om ca 2 veckor..
Hoppas kroppen piggnar på snart så får de bli hårdträning..

Har ett nytt mål för Juni månad som är att köra plankan 2 gånger om dagen 3*60sek.. Vill bli starkare i magen och framförallt vill jag få tillbaka min platta mage igen.. Nu när jag inte har någon vikt att gå ner längre så är de styrka som behövs..
Har tagit mått och bilder för att kunna jämnföra och resultatet får ni se om 30 dagar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0