Graviditetsvecka 36 (35+1)

Ja vad ska jag säga :-) Jag känner mej stor och tung och det mesta man gör blir jobbigt och påfrestande.. Men jag ser ett ljus i tunneln nu.. De är faktiskt inte alls länge kvar tills den lille kommer ut :-) På tisdag är det bara en månad kvar till BF...

Har sista veckan samlat på mej en massa vätska så jag kan inte ha min förlovningsring längre och skorna är trånga.. Även klockan sitter åt..

Har ett magomfång på 99 cm (har haft de nu i drygt 2 veckor)
Min vikt ligger nu på 66,9 kg (startvikten var 50,9 kg)



Magen idag :-) Mjukisbyxor är det enda bekväma just för tillfället.. Allt annat klämmer och trycker :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar i din blogg.

2011-09-02 @ 14:45:12
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Lizette

Fina, fina mage! :)

Snart är er lååånga väntan över! :D Hoppas allt e bra med er! Kraaaam!

2011-09-03 @ 21:26:19
URL: http://backgammon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0