v. 23+5

Ja tiden rinner iväg och de har gått ytterliggare 2 veckor :-) Gillar att tiden går fort och att bebisen än så länge stannar kvar!! Vill komma förbi dessa kritiska veckor snabbt!! Kan börja andas ut då och leva livet igen..

Som jag skrev tidigare är jag sjukskriven pga mjuk livmoderstapp och sammandragningar.. Och är ordinerad vila.. Utan promenader och tunga lyft!! Och jag kan tala om att jag är otroligt rastlös redan.. Kommer klättra på väggarna innan den värsta tiden är över..

Idag tog jag och Oliver och åkte ut till alla fölen hos Stall Jacobs där jag fick träffa Amanda och prata lite :-) Skönt att göra något iaf..


Magbild från igår v. 23+4

Foglossningarna vill inte försvinna fast man nu är så lugn och stillasittande.. Nätterna är fortfarnade hemska!!! Någon som kanske sitter inne på något tips på vad man kan göra?? :-)  

Nu blir det lunch för mej och Oliver!!

Puss & Kram   

Kommentarer
Postat av: Emma

Något som hjälpte mig lite var att sova med en kudden mellan knäna. Eller om du har en avlång kudde som du kan hängsova på om du förstår hur jag menar.....

Hoppas att det blir bättre!

2011-06-15 @ 20:21:14
URL: http://www.emmsaklemmsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0