Dagen


Idag tog hela familjen sovmorgon.. Wiggo vaknade för mat vid 8 men somnade om igen och vi gick upp ur sängen vid 9.45!!
Efter frukost satte jag mej i bilen och åkte in till bilprovningen för att besikta bilen.. och den gick inte genom...suck!!! Förra året var de bromsarna som behövde bytas och detta året var de bromsröret.. Tur att min kära bror är bilmekaniker :-) Han är guld värd!!

Kom hem för att lägga Oliver men han ville inte sova middag så vi packade på oss ytterkläderna och gick ut i de fina "höstvädret"..
Oliver har nu under ett par veckor hoppat över middagsvilan några gånger, inte varje dag men ibland, speciellt när han vaknar så sent som 9.30.. Vem vet han kanske slutar helt med de snart.. Från att sova 2-3 timmar till att inte sova alls.. väldigt knasigt ;)

Andra dagen Wiggo har feber nu... Hoppas den försvinner nu!! Idag har han sovit mest hela dagen, lill plutten.. Han har varit väldigt trött och lite små gnällig när han är vaken.. Orkar inte suga på nappen heller så han blir lite svårtröstlig ibland..



Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt med bilen!!

Och tråkigt med Wiggo! Hoppas att han kryar på sig snart. Men skönt att han orkar sova iaf och inte bara gråter och är ledsen!



Att gå från 2-3 timmar till ingenting har jag nog aldrig varit med om tror jag. Men förstår om han inte vill sova på dagen om han vaknar 9.30 :)

2011-12-27 @ 23:20:56
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0