Spec MVC v 32+0

Idag var jag in till Spec MVC för sista gången innan förlossningen :-) Känns otroligt skönt att inte behöva åka dit något mer.. Fram till vecka 32+6 ger man kortisonspruta för lungmognaden ifall den skulle komma inom de dagarna, men kommer jag förbi v 33 så försöker de inte stoppa förlossningen och inte heller ger de några sprutor för lungorna :)

Allt såg bra ut.. Dock var livmoderstappen något kortare denna gången och som jag visste så ligger sparven väldigt långt ner..

Kan inte beskriva hur skönt det känns.. Kommer få ha en "normal" förlossning denna gången (självklart kan det hända en massa annat också, men jag hoppas att allt kommer gå bra)


Magen precis nu, 32+0 :-) 56 dagar kvar

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0