Graviditetsvecka 18 (17+2)

Har helt glömt bort att jag skulle skriva om mina graviditetsveckor här på bloggen.. Men ska försöka bli bättre på de..

Magen har växt en hel del tycker jag.. betydligt mer än förra gången! Tror jag iaf ;) Har lite dålig bild av hur stor jag blev förra gången men överdrivt stor hann jag inte bli.. Den största skillnaden jag märker är sparkarna.. Oliver var en liten vilde inne i magen och jag kände av honom jätte mkt och ordentligt.. Men denna lilla sparv som är i magen nu gör inte allt för mkt väsen av sig än iaf.. Känner av h*n med jämna mellanrum men lite mer "blygsamt"
Det som är värre denna gången är ju som jag nämt tidigare mina foglossningar.. Kände av dem tidigt förra gången men inte alls på de sättet som denna gång.. Var hos läkaren igår och blev sjukskriven en period framåt för att sedan kolla igen.. Har inte bara foglossning utan även ischias som kommer och går.. Känns bra att veta vad det är och jag vet nu skillnaden på de olika smärtorna som blir..

I övrigt känner jag mej nu väldigt pigg och jag skulle vilja ut och springa, men de blir det inget av då det är vila som gäller för mej :( men jag får ta igen allt när sparven är ute :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
RSS 2.0